Ska du prata med mig så får du hålla käften!

Hej på er!
Idag åker jag hem.
Har sovit själv hela veckan pga att Emmy är hemma och är sjuk :( Men det har faktiskt varit en bra vecka ändå. Lite jobbig imellanåt såklart. Ni som känner mig vet nog vad jag pratar om..
Så nu bär det in till stan och köpa förhoppningsvis ridstövlar eller kanske ridbyxor?! Sen efter det blir det att rida på ridskolan om jag inte somnar förstås, haha :)
I helgen får vi se vad som händer. Blir en massa plugg i alla fall det är en sak som är säker.
Svenska uppgift, svenska omprov, pedagogiskt ledarskaps prov och så ligger jag helt seriöst efter i matten med 40 sidor.

Kommentarer
Postat av: claudia

Fin blogg :D

2011-03-13 @ 01:32:35
URL: http://bbaasstta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0