Never too late

Fy fan vad dålig jag är. Har inte bloggat på jag vet inte hur länge. Alldeles för länge för att äns nämna. Men ibland tröttnar man verkligen på att blogga. Men nu kände jag att det var dags. Alla har typ åkt hem från skolan utom jag känns det som idag. Emmy är i London tex. Avundsjuk Eve!!
Har varit inne på Samarkand ikväll och  shoppat liiite med Frida, Rebecca och Sabina. Det var trevligt. Vi var väl hemma ungefär vid halv nio och då åt vi kvällsmacka och nu sitter jag här på rummet och ska snart upp på tvåan och se vad som händer..
Japp japp. Trevligt! Imorgon blir det ääntligen hemfärd.
Juste! Jag fick MVG- på hästkunskapsprovet vi gjorde innan lovet. Jag vet, MINUS. men ändå MVG. Jag är nöjd! :)
Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0