Mohahahha

Jag struntade i att ta hem matteboken. Nu har jag liite dåligt samvete. Men bara lite.

Men kolla här... Jag fick IG på statistik provet för ca en månad sen. (Har inte orkat stanna kvar på en jävla fredag eftermiddag och göra om det eftersom jag ändå inte fattar något, och kom igen? det var EN POÄNG som fattades)
Sen började jag med algebra bara för att jag inte orkade lägga ner energi på statistik mer och för att jag redan låg efter i planeringen som det var. Har nu inte ens kommit halvägs på kapitlet och förr förra veckan skulle vi senast ha gjort provet. Men alltså, är det bara jag som inte hinner med att jobba ett kapitell på tre veckor? Så nu ska vi typ enligt planeringen vara inne på geometri.

Alltså fattar ni vilken sits jag sitter i här? Snälla vad gör man? Jag bryr mig inte ens om om jag får IG längre. Så illa är det.
Har jag nämt att vi har börjat ta traktorkörkort förresten? Vilket suuuger ap balle. På 5 lektioner på ca 1 och en halv timme ska vi ha lärt oss att köra traktor och även kunna lasta och koppla redskap och vagnar?? Jag menar hallå jag är glad att jag kan köra frammåt och backa nu ju och helt plötsligt tror hon att jag ska kunna koppla en jävla vagn och desutom backa med den? PFFT.
Eric Saade vann melodifestivalen. Bra eller dåligt?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0