!!!!!!!!!!!!!ANGRY!!!!!!!!!!!!!

Men. Jävla. Cp. Damp. Blogg.se. Skit. Helvete. Det. Går. Ju. För. Fan. Inte. Att. Göra. Några. Normala. STYCKEINDELNINGAR!!!!.
Som ni kanske kan SE!!! på mitt förra inlägg.
Dra åt helvete.
Jag är arg på att jag tycker om en viss person alldeles för mycket.
Jag är arg på att jag måste lära mig köra traktor och allt vad det innebär.
Jag är arg på att jag inte vet hur Wio har det.
Jag är arg på att jag ha stalltjänst på morgonen på tisdag.
Jag är arg på att jag lever på mackor ca halva veckorna.
Jag är arg på att det ligger sönderkrossade pepparkakor på golvet på rummet i Ingelstad som jag glömde ta upp.
Jag är arg på att det är bananflugor i hela jävla Nuckebo.
Jag är arg på att mitt hår är flottigt.
Jag är arg på att jag har gjömt att tvätta inför veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0