Tagga the city

Idag blir det att åka in till stan. Har egentligen inga pengar men ska följa med som smakråd och fika lite och snacka lite skit. Dock så har jag presentkort på Sisters av alla jävla ställen. Så det blir nog att gå och kika där. Brukar typ aldrig hitta något där men idag så får vi hoppas på att jag gör det! Annars vore det ju tråkigt.

Vetifan varför jag äns är uppe såhär tidigt. Vaknade vid halv nio redan och sen har jag ätit frukost med mamma och nu sitter jag här. Alltså den första dagen på sportlovet och jag sovar inte? Det måste vara något allvarligt fel här.


Kommentarer
Postat av: NELLY

den första dagen på lovet och jag är sjuk. yeeey

2011-02-21 @ 11:36:45
URL: http://trottern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0