Bumby Ride

Just nu sitter jag och lyssnar på Bumby ride. Känner lite nostalgi. Det var nämligen en av låtarna jag satt och lyssnade på i början av ettan förra året. När jag var som ensamast och allt var jobbigt och svårt, kände inte en jävel på hela stället. Men det blev även underbart. Ettan har varit underbar. Jag har formats till en helt ny människa än vad jag var då. Jag är både glad och lite avundsjuk på de ettorna som ska börja i Ingelstad på måndag. Jag vill också vara en etta, ovetandes, förvirrad och förväntansfull. Man vet så lite. Man får uppleva så mycket. Man lär känna nya människor. Man fattar inte hur mycket man har att se fram emot. Först nu förstår jag hur kul jag har haft om man gämnför med högstadiet..Så därför uppmanar jag alla ettor till att HA KUL FÖR FAN. Och jag lovar, jag ska vara en snäll tvåa! (tror jag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0